بابابابا، تا این لحظه: 39 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 38 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
زینب ثنازینب ثنا، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
فاطمه حسنافاطمه حسنا، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

سه قلوهای مامان

شما که نیستین میخوام دنیا نباشه

1396/2/3 11:39
نویسنده : ریما
197 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته های من دلم براتون خیلی تنگ شده.اونجا جاتون راحته میدونم...بدونین مامان عاشقتونه  و روزشماری میکنه برای دیدنت.اینو بدونین جای شمارو هیچکس برای من و بابایی پر نمیکنه....شما سه تا یه چی دیگه هستین.

برای من و بابایی و بیشتر برای آرامش و صبوری من دعا کنید.

خیلی خیلی دوستتون دارم نفسهای مامان

تاریخ اصلی تولدتون 27 بهمن 1395 ولی چون سه قلو بودین قرار بود 19 دی ماه بدنیا بیایین .اما در چهارده آبان توبیست و پنج هفته با ی زایمان زودرس طبیعی و وحشتناک دنیا اومدین.

فاطمه حسنا کوچکترین شما بود و یک روز زنده موند.ابوالفضل دومی بود و دو روز زنده موند.و زینب ثنا هشت روز و با خوردن ی قطره شیرغمناک

دوستتون دارم.

برام دعا کنید زودتر خدا دلمو پر کنه با یه آبجی یا داداش کوچولوی دیگه ای.کسی که بتونه غم فراق شما رو هرچند کم تو دلم آروم کنه...

خوشکلای من برام دعا کنید.برای من و بابایی دعا کنید عاقبت بخیر بشیم.

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان مهلا
6 اردیبهشت 96 0:03
واااای عزیزم.... خیلی ناراحت شدم وقتی پستتو خوندم...خدا بهت صبر بده،و یه گل دیگه تو دامنت بکاره