بابابابا، تا این لحظه: 39 سال و 30 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 38 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره
ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
زینب ثنازینب ثنا، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
فاطمه حسنافاطمه حسنا، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

سه قلوهای مامان

بدون عنوان

1396/2/4 8:34
نویسنده : ریما
131 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلای مامان...خوبین...روی ماه تک تکتونو می بوسم.

دلم میخواست الان پیش من میبودین یا من پیش شما...اما انگار تقسیم شدیم.شما برای اون دنیا و من برای این دنیا.

میدونم و مطمئنم حال شما خیلی خوبه فرشته های من...شما الان به خدا و پیامبران و اولیای الهی نزدیک هستین.خیلی نزدیکین

برای من دعا کنید.من حق مادری بگردنتون ندارم اما شما بزرگواری کنید و برای من دعا کنید....دعا کنید خدا لیاقت مادر شدن به منو بده.....
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)