بابابابا، تا این لحظه: 39 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 38 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره
ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره
زینب ثنازینب ثنا، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره
فاطمه حسنافاطمه حسنا، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

سه قلوهای مامان

پاییز یعنی بهاری که عاشق شده است.

1396/2/23 9:44
نویسنده : ریما
516 بازدید
اشتراک گذاری

نتیجه تصویری برای من با خودم قهرم بدون تو

پاییز یعنی من تکو تنهام یعنی تو رفتی تو دیگه نیستی
پاییز یعنی خش خش برگا آروم تو گوش من میگه نیستی
من با خودم قهرم بدون تو بی تو دلم انگار یه مرگیشه
پاییز یعنی ابریه چشمام یعنی دلم با گریه وا میشه
وقتی که بارون از سر چترم سرریز میشه عاشقت میشم
تو نیستیو من بعد تو هر سال پاییز میشه عاشقت میشم
وقتی خیابون خیسه تو بارون با هر بهونه عاشقت میشم
توئه دیوونه نیستی ببینی منه دیوونه عاشقت میشم

پاییز یعنی بغضو دلشوره

یعنی منو این حسه بد حالی
پرسه زدن تو این خیابونا

پاییز یعنی جای تو خالی
پاییز یعنی تو خیابونا پرسه زدن بی هیچ منظوری
یعنی بگن بیچاره دیوونست یعنی تو از دنیای من دوری
وقتی که بارون از سر چترم سرریز میشه عاشقت میشم
تو نیستیو من بعد تو هر سال پاییز میشه عاشقت میشم
وقتی خیابون خیسه تو بارون با هر بهونه عاشقت میشم
توئه دیوونه نیستی ببینی منه دیوونه عاشقت میشم

فرشته های من روزها و ساعتها با این آهنگ گریه کردم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)