بابابابا، تا این لحظه: 39 سال و 9 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 38 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
زینب ثنازینب ثنا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
فاطمه حسنافاطمه حسنا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

سه قلوهای مامان

حس جدید

1396/2/21 8:42
نویسنده : ریما
166 بازدید
اشتراک گذاری

سلام .فرشته های مامان .خوبین....عیدتون مبارک....فردا نیمه شعبانه...برای فرج آقا دعا کنید.شما اونجا به خدا نزدیکترین.

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و الجعلنا من احسن اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

الهی آمین

گلای مامان این موجودی که الان تو دلمه هنوز از راه نرسیده داره ابراز وجود میکنه....هرچی سر شما حالت تهوع نداشتم سر این یکی داره نمایان میشه...

زینب و فاطمه عزیزم فکر کنم یکی همجنس شما داره میاد..یه فرشته دختر...یه پرنسس....فرشته های من اون دنیا هوامو داشته باشین ...پیش خدا برای من دعا کنید...راستی من و بابایی تصمیم گرفتیم اگه این نی نی مون به امید خدا صحیح و سالم دنیا بیاد اسمشو بذاریم ثنا و یا اسمشو بذاریم ابوالفضل..

شما که اعتز=راضی ندارین خوشکلای من......

راستی چرا به خواب مامان نمیایین.من خیلی دلتنگ شما هستم.مگه مامانو دوست ندارین.حداقل به خواب بابایی برین ..اونم مثل منه.......فقط اون میریزه تو خودش و من میریزم بیرون....خیلی دوستتون دارم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)