بابابابا، تا این لحظه: 39 سال و 9 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 38 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
ابوالفضلابوالفضل، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
زینب ثنازینب ثنا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
فاطمه حسنافاطمه حسنا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

سه قلوهای مامان

بارش های بی امان دلتنگی

1396/2/5 20:50
نویسنده : ریما
176 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوهای قشنگم خوبین مامان.سهم من از مادری کردن تنها خیالی که با شما س تا دارم.فرشته های من ،خیلی دوستون دارم.دلتنگتونم.بی امان و بی رحمانه دلتنگی می باره.در و دیواره خونمون بی رحمانه نبود شما رو فریاد میزنن.

حس مادرانه از همون روزی که صدای قلب جنین شنیده میشه تو قلب مامانا جوونه میزنه و من امروز فهمیدم نبود کسایی که باید باشن چ فاجعه ایه.

من هرگز نمیتونم فراموشتون کن...عاشقتونم ...کاش حداقل ی بار تو خوابم میومدین.میدونم در حقتون ظلم کردم و ی بار هم نیومدم دیدنتون و خودخواهانه تصمیم گرفتم اما باور کنید تو اون شرایط نمیتونستم.

فرشته های من منو ببخشین .اما شما خوب باشین و ب دیدن من بیایین.خیلی دلتنگتونم.

دوستتون دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)